Gradina zoologica ASIBAN

Consecvent cu relele mele obiceiuri, va propun o noua realizare de top, un ad de presa pentru compania de asigurari ASIBAN.
Cu ceva mai multa atentie, intr-un colt citim scris foarte mic: "Concept ASIBAN SA -design Media XPRIMM". Unii ar spune ca asta scuza reclama, dar mai degraba cred ca doar explica si confirma. Intelegeti voi diferenta.
Cel putin cu acest articol nu o sa suparam nici o agentie de publicitate.

Corpul delict
Am gasit urmele acestei abominabile fapte in paginile Tarom Insight, o revista distribuita in avioanele Tarom, adica intr-un loc frecventat aproape exclusiv de oameni cu multi bani. Acest fapt contrasteaza flagrant cu saracia reclamei, atit in privinta ideii, cit si a realizarii.
Avem in fata o reclama care se doreste inteligenta, creativa, dar esueaza in ceata. Ii lipseste un mesaj clar, are o executie incropita si e lipsita complet de eleganta. Si sint curios cind vor intelege oamenii de marketing de aceasta teapa ca mai bine nu fac nici o reclama sau fac una seaca, strict informativa, decit sa faca astfel de prostii.
Realizarea nu se ridica la inaltimea pretentiei, iar decalajul acesta se reflecta negativ asupra marcii respective. Mie imi pare simplu, dar vad in jur ca poate chiar nu e si atunci prind curaj.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related