Concursul de UGC lansat de Peugeot UK are ca scop apropierea consumatorilor de noua semnatura de brand - "Motion and Emotion"

EHS 4D Group concepe brieful pentru concursul organizat de Peugeut UK care incurajeaza participantii sa exprime noua semnatura de brand “Motion and Emotion” prin imagini sau videoclipuri, potrivit marketingmagazine.co.uk (http://bit.ly/lSgGgp). Concursul se desfasoara in online, data finala de inscriere fiind 9 mai.

De asemenea, EHS 4D Group  a creat microsite-ul www.expressmotionandemotion.co.uk/ si ajuta la administrarea paginii de Facebook a Peugeot.

Scopul competitiei este acela de a aduce publicul mai aproape de noua semnatura de brand Peugeot – “Motion and Emotion”, care a fost lansata in urma cu un an.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related