[Interactive] Mattel bate Coca-Cola Zero si McDonald's la Augmented Reality pentru filmul Avatar

Implementarea de Augmented Reality pentru colectia de jucarii Mattel dedicata filmului Avatar, denumita "Avatar i-Tags", s-a calificat printre cele mai "contagioase" tehnologii ale anului 2009, figurand in anuarul Most Contagious 2009, publicat de revista de inovatie in marcomm Contagious. Nu e vorba de o simpla executie bazata pe Augmented Reality care sa infatiseze un obiect sau o panorama 3D (asa cum au avut Coca-Cola Zero si McDonald"?s, alte 2 branduri asociate cu acest film), ci de cate o executie pentru fiecare dintre cele 18 tipuri de jucarii. Partea spectaculoasa si nemaivazuta pana acum e ca, odata activate, animatiile din Augmented Reality se recunosc si pot interactiona intre ele, luptandu-se ca in film. Veti vedea imediat cum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related