Televiziunea Romana - in haine noi

Televiziunea Romana se imbraca in haine noi, astazi, 11 iunie 2004. Si nu orice fel de haine, ci unele "croite" special pentru ea de o firma britanica renumita pentru stilul clar si modern in care a desenat branduri de succes in toata lumea - English&Pockett.

Cu sigle noi si generice inedite, Televiziunea Romana se indreapta cu pasi hotarati spre o noua etapa din existenta sa.

Incepand de azi, Televiziunea Romana va scoate la lumina o noua fata, o imagine in care se regasesc framantarile si succesele lumii contemporane.

Astfel, se va prezenta in fata publicului telespectator cu o imagine dinamica, proaspata, cu o grafica inedita, regasita si in site-ul www.tvr.ro, cu sigle si generice noi care pot sta alaturi de cele ale marilor televiziuni din Europa.
O noua identitate vizuala care sa convinga mai mult.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related