Rebranding-ul TVR, o provocare a competentelor

Interviu cu Aneta Bogdan, Chartered Marketer, CIM, Managing Partner Brandient

Am luat interviul cu d-na Aneta Bogdan la sediul Brandient, situat pe soseaua Aviatorilor. In cele cateva e-mail-uri schimbate inainte, ma rugase sa vin cu niste intrebari provocatoare, fiindca uraste sa raspunda la stupiditati. Evident, asta m-a pus intr-o oarecare incurcatura, pentru ca stiam ca este o profesionista de cel mai inalt nivel in marketing, si a veni cu « ceva provocator » constituia in sine o provocare.

In cele doua ore ale interviului am vorbit despre foarte multe lucruri : despre diferenta dintre brand si marca, despre pionieratul in branding, despre regulile contructiei de brand si mai ales despre amplul proces de rebranding al TVR. Esenta celor discutate le regasiti mai jos. Din pacate, exista si lucruri pe care nu le-am putut prinde in cuvinte, pentru ca posibilitatile limbajului scris sunt mult prea sarace : modul in care gesticuleaza elegant sau carismatic atunci cand explica ceva, modul in care isi moduleaza vocea, dand sensuri si greutati diferite cuvintelor, modul in care reuseste sa sublinieze prin propria-i persoana si atitudine ideile pe care le enunta. Pentru a fi martorul acestor lucruri, trebuie sa o intalnesti personal, in colaborarea directa pe plan profesional, sau la vreuna dintre conferintele la care participa. Pentru a-i intalni insa ideile, e de ajuns sa citesti interviul pe care mi l-a acordat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related