Peste 17.700 de unici au vazut pe blogul Cristinei Bazavan experimentul MasterCard - "Cum sa economisesti cumparand cu cardul"

Postarile Cristinei Bazavan din luna in care s-a desfasurat pe blogul SIMPA experimentul MasterCard – "Cum sa economisesti cumparand cu cardul" au avut peste 17.700 de vizualizari unice, informeaza un comunicat emis de Premium PR.

Scopul experimentului a fost educarea consumatorilor privind utilizarea cardurilor de credit in perioada reducerilor si a avut ca obiectiv demonstrarea faptului ca solutia pentru a face economii nu consta in inchiderea cardurilor de credit, ci in administrarea eficienta a unui buget setat lunar pe cardurile de credit.

"Motivul care a stat la baza acestui experiment este unul foarte simplu: noi, femeile, indiferent de varsta, profesie sau clasa sociala, ne dorim sa facem cumparaturi inteligente, cu bani putini, dar sa achizitionam produse de buna calitate", a declarat Ioana Gorganeanu (Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe). "Exact asta am vrut sa demonstram si prin experimentul derulat pe blogul Cristinei Bazavan – cum sa ne folosim cardul si sa facem economii in acelasi timp, fara sa renuntam la acele delicii care ne fac viata mai frumoasa. Am ales sa folosim blogul, ca mijloc de comunicare, pentru ca aici oamenii interactioneaza, pun intrebari si incearca sa gaseasca raspunsuri la dilemele lor”, a adaugat Ioana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related