[Cauzele influencerilor] Cristina Bazavan: Binele se face constant, nu sporadic, implicarea in cauzele sociale e eficienta cand e continua

[Cauzele influencerilor] Cristina Bazavan: Binele se face constant, nu sporadic, implicarea in cauzele sociale e eficienta cand e continua
Foto: Alex Gâlmeanu

Este un blogger dintre cei vechi, care au inceput sa scrie in perioada anilor 2000. Si povesteste despre cultura si arta pe canalele sale de social media, intr-o perioada in care influencerii fac continut mai mult despre produse, branduri sau experiente personale. De fapt, Cristina Bazavan nu crede nici astazi in notiunea de influencer si vede o mare diferenta intre audienta online si a influenta, pe bune, viata cuiva.

Are un limbaj politicos online si a fost preocupata de etica si responsabilitate in scrierile sale, chiar de la primele texte. Nu a contat faptul ca cititorii erau prietenii sai. Cristina a creat prima comunitate online pe platforma Yahoo 360 și, in doar o luna de la primele articole despre teatru, expozitii și carți, a ajuns la peste 10.000 de oameni care o urmareau.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related