"Awake", noua promisiune de brand Bitdefender, dupa rebrandingul semnat de Brandient

Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru Bitdefender, stabilind strategia de brand, identitatea vizuala, comunicarea de brand si activitatile de brand engagement, informeaza un comunicat emis de agentie.

Noua promisiune de brand a Bitdefender devine "Awake", propunandu-si astfel sa fie reprezentantul reputatiei industriei romanesti de IT.

 

Dupa rebranding a fost lansata si suita comerciala 2012 a Bitdefender.

 

"A fost un proiect dificil si de foarte lunga durata, in care clientul a avut curajul sa isi asume apartenenta locala, romaneasca, reusind astfel sa construiasca autenticitate si seductie universala", a declarat Cristian 'Kit' Paul (Creative Director, Brandient).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related