Branding
IDEOLOGIQ redefinește identitatea digitală a GreenGroup, liderul economiei circulare din Europa de Est
Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România
[Brand Pulse] Dana-Cristiana Teodorescu: Îmi doresc o reorientare către identitatea locală și mândria națională, pentru că respectul față de țară crește atunci când ne recunoaștem valoarea prin simboluri autohtone
IDEOLOGIQ digitalizează experiența fanilor Universității Cluj: un nou site oficial și un magazin online personalizat
buniz, un brand care miroase a bine. Povestea unei construcții de brand cu sens, semnată COPERA Branding
Cheil Centrade rebrands as Cheil Romania & Adriatic, signaling strategic growth in South East Europe
Efectul Oradea începe de pe drum sau campania care transformă hubloul din avion într-o fereastră spre un city break spectaculos
De la bazin la fileu – Cum transformă The Public Advisors performanța sportivă în reputație de brand
Ștefan Hamza: Oamenii nu mai cumpără doar produse. Cumpără intenție, poveste, respect. Lumea nu mai are răbdare pentru branduri care se prefac






























