Branding
[Recap 2025] Ciprian Dron: Cine a așteptat „să se liniștească lucrurile” a pierdut timp. Piața nu stă, iar ferestrele de oportunitate se închid rapid
Alin Tămășan: Design-ul are o parte utilitară, funcțională, dar trebuie să fie și una emoțională, umană, că nu desenăm pentru roboți, ci pentru oameni
Marketing United 2025 presented by MATCHPLAN a reunit brandurile și partenerii lor din sport, film, muzică, cultură și entertainment
IDEOLOGIQ redefinește identitatea digitală a GreenGroup, liderul economiei circulare din Europa de Est
Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România
[Brand Pulse] Dana-Cristiana Teodorescu: Îmi doresc o reorientare către identitatea locală și mândria națională, pentru că respectul față de țară crește atunci când ne recunoaștem valoarea prin simboluri autohtone
IDEOLOGIQ digitalizează experiența fanilor Universității Cluj: un nou site oficial și un magazin online personalizat
buniz, un brand care miroase a bine. Povestea unei construcții de brand cu sens, semnată COPERA Branding
Cheil Centrade rebrands as Cheil Romania & Adriatic, signaling strategic growth in South East Europe






























