[Training IQads Kadett] Un nou track de comunicare pentru cadeti - direct marketing

[Training IQads Kadett] Un nou track de comunicare pentru cadeti - direct marketing

In luna septembrie debuteaza un nou track de comunicare dedicat membrilor proiectului IQads Kadett, o serie de 4 training-uri gandite sa ofere cadetilor oportunitatea de a invata in mod structurat despre direct marketing. Trainerul acestui modul este Adrian Pavelescu (Direct Marketing Manager, Mercury360 Communications).

Modul in care vor fi desfasurate training-urile este gandit astfel incat cadetii sa inteleaga ce inseamna direct marketing-ul, care sunt oportunitatile pe care acesta le aduce, tehnicile si canalele folosite in gandirea si implementarea campaniilor promotionale si a celor de online marketing, dar si tips&tricks cu privire la aplicarea principiilor de functionare ale domeniului.

Fiecare training va avea, la final, o sesiune de prezentare de studii de caz, menita sa arate cazuri fericite sau mai putin fericite de punere in functiune a mecanismelor marketingului direct. Iar la finalul acestui track de comunicare, unul dintre participanti va avea oportunitatea de a face un stagiu de practica in cadrul Mercury360.

Adrian coordoneaza proiectele de interactive ale Mercury360 din 2004. Specializat pe canale de comunicare personalizata, de la web si sms pana la direct mailing, el dezvolta strategii si sisteme de incentivare pentru programe b2c si b2b. A creat si a dezvoltat sisteme complexe de tip CRM in trade marketing, pentru  programe de incentivare si loializare a segmentului de traditional trade.

Este interesat de oportunitati de exploatare a noilor tehnologii in comunicarea de marketing si analizeaza diferite probleme sau trenduri in domeniu pe blogul personal, newdirectmarketing.blogspot.com.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Related