Vei astepta mai mult de la orice?!

Exista in ultima vreme o moda de a construi campanii de comunicare foarte ample in jurul acestui concept. Fara a intra in descrierea campaniilor respective sau a vorbi despre acele brand-uri care s-au lansat in aceasta directie, ma voi multumi sa punctez de ce consider ca aceasta este o directie daunatoare atat respectivelor brand-uri cat si marketing-ului in general.

Conceptul si dezvoltarea creativa doresc sa trezeasca de obicei in consumator un sentiment, o atitudine, sa determine o actiune. De regula, aceasta este aceea de a valoriza produsul respectiv, de a dori sa-l posezi, sa te afisezi cu el, sa fii satisfacut de pe urma lui. In general, o stare pozitiva. Acest lucru nu face parte din cele zece porunci aduse de Moise, dar reprezinta un common sens in marketing. El duce la construirea acelui « good will » de care marile brand-uri ale lumii dau dovada, atunci cand sunt cotate la bursa si valoreaza zeci de miliarde.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune