Vito si tu la cota 19.900 - o campanie semnata gav|Scholz & Friends pentru AUTO ROM

gav|Scholz&Friends Bucuresti semneaza campania de iarna "Vito si tu la cota 19.900" pentru clientul AUTO ROM, distribuitor DaimlerChrysler in Romania. Utilizind vizualul unui peisaj hibernal vazut prin parbrizul unui Vito ca din interiorul unei telecabine campania sugereaza performantele Vito - masina ideala pentru vacante de familie si sport - comunicind totodata un pret incredibil pentru o asemenea "altitudine" a calitatii Mercedes-Benz: numai 19.900 euro pret CIP! In plus, cei care cumpara un Vito in perioada campaniei promotionale primesc un portbagaj de schiuri Mercedes cadou. Campania "Vito si tu la cota 19.900" este o replica a promotiei de succes din vara, "Vito cu vedere la vacanta".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related