Pentru GAV Scholz&Friends Bucuresti frumusetea vine din interior. Dar si din exterior!

GAV|Scholz & Friends Bucuresti a primit ca misiune din partea AUTO ROM sa se ocupe de promovarea imaginii Mercedes-Benz Viano.
Viano este un autoturism multifunctional (MPV - Multi Purpose Vehicle), la fel de sigur ca o limuzina, cu spatiu pina la opt pasageri si fara varianta pentru transport marfa. Caroseria este similara cu Vito, dar Viano beneficiaza de o serie de dotari suplimentare pentru sporirea confortului.

Daca Vito este vazut ca un autoturism de familie pentru transport zilnic, Viano este un autoturism exclusivist, utilizat pentru concedii, pentru VIP-uri si oaspeti primiti la aeroport sau utilizat pentru transport de hotelierii de cinci stele. Campania internationala a fost creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin si implementata la nivel local (print si outdoor) de AUTO ROM si GAV|Scholz & Friends Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related