badcat_ promoveaza revista Top Gear, cu clientul in rolul principal

Agentia de publicitate badcat_ a castigat la inceputul lunii ianuarie pitch-ul pentru publicatiile Intact Top Gear, 4WD si Good Food.

"Am dorit sa pozitionam Top Gear ca revista de entertainment, nu ca o revista auto, seaca, inginereasca si de aici sloganul <don't THINK about cars>", declara Cristian Hurhui, copywriter la badcat_. Mesajul campaniei este "cu revista Top Gear simti altfel masinile", fara a cadea in cliseul iubire sau pasiune fata de masini. "Oamenii citesc Top Gear pentru ca este amuzanta, obraznica si destul de nebuna pentru a spune lucrurilor pe nume", declara in continuare reprezentantul agentiei. "Asa ca si spotul este nebun." Proiectul a demarat cu spotul "maternitatea" si cu o serie de ad-uri de presa si pentru Oops Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related