Zilnic sute si mii de euro prin telefon!

Brandul Knorr, lider al pietei de condimente, a marcat sfarsitul anului 2005 cu un succes rasunator: promotia nationala "Knorr suna castigator!". Rezultatele au fost de exceptie: inscrieri record - peste 400.000 de participanti in trei luni (octombrie-decembrie). Valoarea totala a premiilor s-a ridicat la 160.000 de euro.

Mecanismul simplu si interactiv, inventat de agentia de publicitate Brands and Bears special pentru Knorr, a vizat atingerea unui numar cat mai mare de consumatori. Ineditul campaniei a constat in modul de inscriere la promotie, gandit in asa fel incat sa implice eforturi minime din partea consumatorilor. Adio plicuri si etichete expediate! Knorr a pus la dispozitia consumatorilor sai un TelVerde si un numar de SMS, la care acestia s-au putut inscrie la promotie foarte simplu si rapid. Mai mult, promoterii prezenti in centrele comerciale au oferit consumatorilor atat sanse de a se inscrie in direct, cat si cadouri utile pentru bucatarie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune


Comentarii

TATIANA BOIER
acum 8 ani
buna ziua,vreau sa trimit si eu coduri de bare pt concurs ,ma uit pe net si nu gasesc nimic,cum fac?


Related