Seara pijamalelor de gala la IKEA

Seara pijamalelor de gala la IKEA

Poate credeati ca grupurile de pe Facebook sunt inutile si ca nu vor schimba nimic niciodata; sau ca nimeni nu vrea sa isi petreaca noaptea intr-un depozit de mobila impreuna cu alti 99 de necunoscuti. Dar atunci cand e vorba de magazinul IKEA si fanii lui, totul se poate schimba.

Imagineaza-ti ca ai cel putin 25 de ani (cercetatorii britanici au descoperit ca aceasta este varsta minima de la care topaitul in pat nu ti se mai pare funny) si ca faci parte pe Facebook dintr-un grup care se numeste “I wanna have a sleepover at IKEA”.

Acum sa presupunem ca esti si norocos si ca te afli printre cei 100 alesi sa-si implineasca visul. Pentru a nu face nota discordanta, iti vei pune pijamalele de gala si iti vei lua asteptarile mari la brat in timp ce conduci catre magazinul IKEA din Essex, UK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related