Poate credeati ca grupurile de pe Facebook sunt inutile si ca nu vor schimba nimic niciodata; sau ca nimeni nu vrea sa isi petreaca noaptea intr-un depozit de mobila impreuna cu alti 99 de necunoscuti. Dar atunci cand e vorba de magazinul IKEA si fanii lui, totul se poate schimba.
Imagineaza-ti ca ai cel putin 25 de ani (cercetatorii britanici au descoperit ca aceasta este varsta minima de la care topaitul in pat nu ti se mai pare funny) si ca faci parte pe Facebook dintr-un grup care se numeste “I wanna have a sleepover at IKEA”.
Acum sa presupunem ca esti si norocos si ca te afli printre cei 100 alesi sa-si implineasca visul. Pentru a nu face nota discordanta, iti vei pune pijamalele de gala si iti vei lua asteptarile mari la brat in timp ce conduci catre magazinul IKEA din Essex, UK.
La intrare te-ar fi asteptat un kit de rasfat, cum nu gasesti nici la mama acasa: papuci pufosi, masca de fata (fetelor, voi auziti asta?), ceva de rontait, masaj, manichiura, filme si o vedeta care iti citeste o poveste ca sa adormi mai usor. Iata cum ceea ce inainte parea sa semene cu tabara de sinistrati se transforma intr-o seara de relaxare.
Mai puteau sa adauge ceva pentru o seara linistita? Eu as fi cerut o proiectie personalizata cu oi numerotate. Dar e drept ca si salteaua conteaza. Specialistii in saltele de la IKEA (oare cate ore de practica in somn iti trebuie ca sa devii specialist in saltele?) i-au ajutat pe invitati sa isi aleaga salteaua potrivita si cu ocazia asta au desfasurat si un mic research. Concluziile sunt socante: superficialitatea practicantilor de somn in alegerea saltelei potrivite depaseste limitele bunului simt, asa ca expertii le-au explicat ca ne petrecem aproape o treime din viata in pat. Ar fi bine sa nu doarma pe ei cand iau astfel de decizii. O felie de PR light, servita cu garnitura de specialist, exact la temperatura potrivita pe farfuria publicului tinta. Good job, mate!
Despre sforaituri zgomotoase si prelungi, somnambulism, accidente nocturne sau alte activitati specifice patului, IKEA nu ne spune nimic. Dar sunt sigura ca PR-ul le-a adaugat la categoria riscuri. Sau poate doar au taiat la montaj.























