Cannes Predictions in Romania - care sunt lucrarile favorite la Cannes Lions?

[Update] Concursul Cannes Predictions in Romania a ajuns la cea de-a a 11-a editie. Evenimentul, organizat de Evensys si Leo Burnett, se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi probeze intuitia estimand sansele de castig pe care le au lucrarile inscrise la Cannes Lions.

In acest an reel-ul cuprinde 40 de executii din categorii precum Film, Titanium sau Cyber. Dintre acestea, participantii trebuie sa aleaga 15 pe care le considera favorite, iar concurentul care in final va fi acumulat cel mai mare punctaj va fi desemnat castigator.

Mecanismul de jurizare este urmatorul: participantii la Marketing360 vor primi puncte pentru fiecare executie bifata care a fost premiata la Cannes Lions 2011, astfel: pentru bifarea Grand Prix-ului, vor primi 50 de puncte. Un Leu de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint aduce 20 de puncte, Leul de Bronz - 10 puncte, iar un Leu Titan alte 20 de puncte. Campaniile multi-premiate aduc 40 de puncte, iar o executie premiata in alta categorie decat Film sau Titanium aduce 20 de puncte, indiferent de tipul premiului castigat in cadrul festivalului. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat si va fi desemnat in saptamana imediat urmatoare festivalului de publicitate de la Cannes (17 - 23 iunie). Acesta va primi un premiu oferit de Leo Burnett: o excursie la festivalul de publicitate Golden Drum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related