Cele 26 Grand Prix-uri acordate la Cannes Lions 2016

Cele 26 Grand Prix-uri acordate la Cannes Lions 2016

11 Lei si 8 shortlisturi [UPDATE] 11 Lei si 9 shortlisturi mai tarziu, Romania s-a intors de pe meleagurile franceze la viata de birou. Dar e o viata mai frumoasa, ne gandim, fiind populata cu metale.

Un bilant pe indelete ale premiilor acordate campaniilor romanesti la Cannes Lions, editia a 63-a, am facut aici, unde am indexat si castigatorii premiilor speciale acordate pe baza punctajelor obtinute in festival.

Va reamintim pe scurt: Agentia Anului a fost numita AlmapBBDO Sao Paulo, urmandu-i in clasament Grey New York si INGO Stockholm. Droga5 New York este Agentia Independenta a Anului, cu Jung von Matt Hamburg si Wieden+Kennedy Portland pe locurile urmatoare. Reteaua Anului 2016 este Ogilvy & Mather, cu BBDO Worldwide si Young & Rubicam pe locurile doi si trei.  In clasamentul pentru Holding Company of the Year, WPP este urmata de Omnicom si Interpublic. Companiile de productie premiate cu Palme d'Or au fost Tool USA, Epoch Films USA, Stink UK, Vrse.works USA si O Positive, USA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related