Cum stai cu "ascultatul"? Ogilvy are un pont : "Asculta Radio 21"

Dupa ce a devenit No. 1 Hit Radio si ne-a dat zilnic ritmul cu cele mai tari piese muzicale ale momentului, Radio 21 revine cu o noua campanie realizata in colaborare cu Ogilvy: "Ascult Radio 21, cel mai tare din parcare". De fapt, da!, chiar asta ar trebui sa facem cu totii - sa ascultam Radio 21 - caci e rost de premii in bani si de un autoturism Rover Streetwise. Si, in plus, povestea asta nu tine decat o luna si jumatate: de pe 30 august pana pe 20 octombrie. Desigur, pana apare alta noua, si mai interesanta.

Mecanismul promotiei nu iti rapeste decat timpul scrierii unui SMS la numarul 1440, cu numele a trei dintre prietenii tai. Daca va suna Radio 21 si raspundeti cu "Ascult Radio 21", norocul vostru! 100 de Euro si inscrierea la tragerea la sorti pentru masina sunt ale voastre. E simplu si n-ai cum sa uiti! Mai ales pentru ca executiile campaniei sunt peste tot: in statiile de autobuz (busshelter) si in metrou, in presa, pe billboards, postere si flyere.
Deci, cum ziceai ca stai cu "ascultatul"?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related