Radio 21 se repozitioneaza prin Ogilvy & Mather

Noaptea trecuta, un echipaj al politiei a descoperit in flagrant doi adolescenti, un baiat si o fata, in timp ce desenau un graffiti in cartierul Rahova. La aparitia masinii cu girofar, cei doi au fugit, lasand un urma un zid inscriptionat cu numele cantaretilor lor preferati: Christina Aguilera, Enrique Iglesias si Justin Timberlake. Martorii oculari spun ca, dupa fuga tinerilor, politistul aflat la fata locului a desenat si el sigla Radio 21 pe acelasi perete... Va mira ?

Pe noi, nu. Caci "statia de distractie" s-a transformat "No 1 Hit Radio". Altfel spus, Radio 21, cel mai ascultat post de radio din Bucuresti, trece printr-un proces de rebranding realizat in colaborare cu agentia de publicitate Ogilvy & Mather. Proiectul a demarat in luna ianuarie a acestui an si a culminat, de curand, cu realizarea unui spot video, a unei campanii in presa si outdoor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related