Marketing de gherila pe terenuri neconventionale

In zilele noastre, cand lupta de marketing se da pe fidelitatea clientilor, zvonurile sunt arme redutabile, din ce in ce mai des folosite pentru destabilizarea
concurentilor. Blog-urile, forumurile si, in general, Internetul au devenit noi campuri de lupta neloiala pentru marketeri, unde se lanseaza calomniile comerciale si se contraataca adversarii. Pe Internet, zvonul a devenit chiar o afacere in sine. La ora actuala exista nenumarate site-uri de succes, special create pentru pasionatii de barfa.

O privire aruncata pe forumurile de pe Internet arata clar ca o barfa ridicola poate trage dupa ea un sir de zeci, chiar sute de replici. Unele dintre aceste calomnii ajung chiar legende urbane, care persista ani la rand. Ca anumite produse sunt facute cu apa "de cimitir", ca unele telefoane mobile au probleme cu soft-ul, ca unele monitoare pot face implozie sau ca o masina e cam "puturoasa" sunt numai cateva dintre zvonurile consacrate pe piata romaneasca in ultimii ani.
Nu lipsesc nici calomniile "de import". De cateva luni, circula pe mail un mesaj care spune ca, dupa crime sangeroase, politia din New York ar spala trotuarele cu Coca-Cola pentru ca aceasta ar fi foarte acida, deci curata perfect si nu se mai cunoaste nicio urma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related