
Articole care fac referire la Procter & Gamble


Gândesc, deci câștig. Creează idei pentru a-ți îmbunătățti afacerea, cariera și viața - Joey Reiman | Editura Amaltea, 2011

Mintea opozabilă. Cum să te bucuri de succes prin gândire integrativă - Roger Martin | Editura Publica, 2013

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipulează mințile si ne conving să cumpărăm - Martin Lindstrom | Editura Publica, 2013

Buyology. Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm - Martin Lindstrom | Editura Publica, 2011

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) își consolidează expertiza în tehnologie printr-o numire strategică

Economia experienței. Orice afacere e o scenă şi tot ce faci e un spectacol - B. Joseph Pine II şi James H. Gilmore | Editura Publica, 2010

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Leo Burnett Bucharest este desemnată agenția anului pentru al patrulea an consecutiv la Effie România, un record pentru industria locală

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii](https://media.iqads.ro/2021/05/irina-becher-leo-burnett-bucharest1-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii

IPP, liderul pieței de retail marketing, crește în pandemie prin promoteri robotizați și supervizare digitalizată

BestJobs: În februarie candidații din București, Timiș, Cluj, Brașov și Iași au fost cei mai activi în căutarea unui nou loc de muncă. Joburile remote continuă să fie la mare căutare

Știi să negociezi cu procurementul? Vrei să obții valoare și să eviți presiunea de a închide negocierea cu orice preț ? Vino să înveți de la cel mai bun negociator
![[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive](https://media.iqads.ro/2020/12/fotojet-212-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive

Leo Burnett Bucharest, record la premiile Effie România 2020: agenția anului pentru al treilea an consecutiv, premiul Grand Effie și alte 14 premii Gold, Silver și Bronze

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Conferința Globală IAA a ajuns în toate colțurile lumii. Peste 25 de speakeri au încântat peste 1000 participanți din peste 20 de țări

Cel mai mare târg de carieră din România are loc în mediul online. Ce părere au candidații despre noul proces de recrutare remote

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
