Activari de concediu – IKEA face un preview la acasa inca din aeroport

Activari de concediu – IKEA face un preview la acasa inca din aeroport

Recent ma aflam in aceasta situatie pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Nu mai fusesem niciodata in Paris si trebuia acum trebuia sa petrec 5 ore inchisa intr-un aeroport imens, din ale carui brosuri aflam despre evenimentele din oras la care mi-as fi dorit sa ajung.

Asteptarile alea de 3 ore fara wi-fi gratuit, avioanele care vin si pleaca, dulciurile si bauturile de lux prea scumpe - stiu ca si pe voi va enerveaza toate. Incercand sa-mi inabus frustrarile, m-am intrebat atunci de ce niciun brand nu s-a gandit sa ofere o alternativa la timpul pierdut in aeroporturi. O petrecere ar fi prins tare bine atunci. Poate un om de la IKEA era chiar atunci pe langa mine si a apelat repede la un traducator roman-englez pentru ca recent brandul s-a gandit ca e nevoie de prezenta lui fix pe terminalul 3 al aeroportului Charles de Gaulle.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related