Sega: "Cand incepi sa faci compromisuri inspiratia se consuma ca pasta de dinti"

Sega: "Cand incepi sa faci compromisuri inspiratia se consuma ca pasta de dinti"

M-am hotarat sa dau din casa inca din primul paragraf. Octavian Segarceanu (Sega - ex-McCann) mi-a povestit, cu prilejul lansarii cartii lui pe piata – "Namaste", ca totul se rezuma la autenticitate, la adevar si renuntare. Asa ca renunt si eu la ambalajul politically correct si-o sa va povestesc la ce ma asteptam inainte de interviul cu Sega. Ma dusesem cu tema facuta si imi imaginam un publicitar proaspat intors dintr-o calatorie exotica, cu o carte cu poze din locurile pe care le-a vizitat. A ras cand i-am spus ca venisem la intalnire cu alte asteptari, mi-a spus ca el a invatat in India sa accepte asteptarile rasturnate si se bucura ca a fost pretextul rasturnarilor si in cazul meu. Pe mine m-a inspirat Sega, in roba lui stacojie vorbind cu sinceritate debordanta in fata unei adunari de publicitari pe jumatate sceptici, pe jumatate bucurosi sa-si revada prietenul de altadata. Cu putin noroc ar putea deveni sursa de inspiratie si pentru altii pentru care fluxul creativ s-a poticnit pe drum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related