"Sete Coca-Cola de viata"

"Sete Coca-Cola de viata" este noua campanie globala de comunicare a celei mai iubite marci de bauturi racoritoare in Romania si in lume. "Sete Coca-Cola de viata" isi indeamna consumatorul sa fie optimist, sa priveasca jumatatea plina a paharului si partea frumoasa a vietii. Ideea principala a campaniei de comunicare - "alege sa vezi partea pozitiva a vietii" - se regaseste in "ADN-ul" marcii Coca-Cola, cel mai valoros brand din lume ce este mereu asociat de catre consumatori cu optimismul.

Natalia Predut, Senior Brand Manager pentru Coca-Cola si Coca-Cola light pentru Romania, Bulgaria si Moldova: " Este foarte natural ca fiecare dintre noi sa-si doreasca sa fie fiericit. Totodata, stim ca fericirea depinde intr-o mare masura de noi insine, de modul in care alegem sa vedem, sa intelegem si sa ne traim viata zi de zi. A fi optimist, a vedea intotdeauna partea plina a paharului este o cale pe care Coca-Cola a ales-o pentru a inspira consumatorul roman, asa cum o face in intreaga lume, de peste o suta de ani. Prin noua sa campanie globala, acum lansata si in Romania, Coca-Cola spune cu simplitate un mesaj care stim ca este extrem de relevant pentru consumatorul roman: Coca-Cola e zi de zi langa tine, inspirandu-te sa vezi intotdeauna partile bune, sa-ti continui fara incrancenare drumul catre visurile tale, intotdeauna cu un zambet, intotdeauna cu sete de viata".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related