AXE Excite a transformat seara de vineri la ADfel intr-o experienta ispititoare

AXE Excite a transformat seara de vineri la ADfel intr-o experienta ispititoare

Dupa ce AXE Excite a facut ingerii sa cada in ispita la editia ADfel 2011, anul acesta a venit randul creativilor sa cucereasca fiintele angelice in cadrul competitiei "Battle of the Six Words". Timp de 6 saptamani, acestia au avut timp sa nascoceasca un design de tricou care sa contina 6 cuvinte despre ei, cu care sa cucereasca o ingerita.

Castigatorii i-am aflat sambata, la ADfel, cand au fost si premiati. Castigatorul locului intai a ales sa cucereaca o ingerita cu replica "So, God finally answered your prayers". Iar locurile doi si, respectiv trei, au fost seduse de replicile "to sin or not to sin" si "keep calm and turn me on".

Cele mai bune 10 designuri de tricou inscrise in competitia Battle of The Six Words au fost produse si acordate live creatorilor. Acestea au fost desemnate castigatoare dintre cele 128 de propuneri finaliste inscrise pe platforma The Creator, in urma votului juriului profesionist si al votului publicului.

Cu replicile la noi, ne-am avantat apoi intr-o proiectie de reclame ispititoare din lumea intreaga. De la tipurile si clasificarea ingeritelor, pana la cum ajungi sa intri in vorba cu una din ele si apoi sa stii sa duci relatia mai departe, am aflat totul despre cat de convingatori pot fi barbatii in astfel de situatii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related