THE PRACTICE promoveaza noul catalog IKEA prin scenete in magazin

THE PRACTICE promoveaza noul catalog IKEA prin scenete in magazin

Pentru a promova faptul ca noul catalog IKEA 2013 are o structura modificata pentru a se adresa fiecarei persoane care are o locuinta, indiferent de dimensiunea acesteia, THE PRACTICE a organizat in weekend-ul 8-9 septembrie scenete de teatru jucate in magazin, potrivit unei informari de presa emise de agentie.

Astfel, fiecare din noile categorii ale catalogului care se bazeaza acum pe tipurile de activitati din casa, cum ar fi "Somn usor!", "Gateste cu placere!" sau "Lasa grijile deoparte!" a fost reprezentata de cate o sceneta de teatru. In mai multe camere amenajate ca dormitoare, bucatarii sau camere de zi, scenetele au fost interpretate pentru cateva ore de un cuplu tanar ce incuraja vizitatorii sa se simta si ei ca acasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related