PR
[Recap 2025] Raluca Zamfir: Răbdarea rămâne un concept adesea neînțeles de multe companii românești atunci când vine vorba de PR
Godmother semnează creația și implementarea Caravanei Coca-Cola 2025 sub un nou concept - “Atelierele de Magie Coca-Cola”
[Recap 2025] Ciprian Susanu: AI-Generated content va trece de la experiment la mainstream. În 2025 toată lumea "experimenta". În 2026 va deveni parte din procesul standard
Crește încrederea în media tradițională, scade implicarea online, iar interesul pentru AI devine mai selectiv
Moș Crăciun în vestă antiglonț. VML România, alături de N2 Group, aduce un mesaj global de pace într-o altfel de campanie de Crăciun
Inventarul nativ Yahoo al Taboola în România, disponibil exclusiv prin intermediul partenerului Taboola, Project Agora
[Rewind & Play] Anca Macoviciuc: Visez cu ochii deschiși la momentele în care arta ar fi mult mai mult în stradă, în case, în spații neconvenționale, în feed-uri, nu doar pe pereții galeriilor cu explicații cartonate mici
ARBOmedia și ThinkDigital anunță finalizarea procesului de consolidare și lansează cea mai amplă ofertă cross-media disponibilă în piața din România
Tudor Chirilă și Cojo lansează GENERAȚII, un dialog tată-fiu despre frici, încredere și încercarea de a-și repara relația
[Recap 2025] Claudiu Ludoșan: Claritatea bate viteza. Toți au alergat. Puțini au știut în ce direcție
White Image lansează Indexul Loialității Clienților din România: peste 2 din 3 consumatori nu revin pentru a doua achiziție
Maia Feloiu (On Heels PR) despre viitorul influencer marketingului în anul de austeritate 2026 | "Crizele separă superficialul de autentic"



























