![[Marcom 2021] Silvia Teodorescu: Ne pregatim pentru momentul in care comunicarea va consta doar in imagine si sunet, iar acest moment va veni mai repede decat ne asteptam](https://media.iqads.ro/2021/01/silvia-teodorescu-masterclasses-cronicari-digitali-cover-410.jpg)
PR
![[Marcom 2021] Silvia Teodorescu: Ne pregatim pentru momentul in care comunicarea va consta doar in imagine si sunet, iar acest moment va veni mai repede decat ne asteptam](https://media.iqads.ro/2021/01/silvia-teodorescu-masterclasses-cronicari-digitali-cover-410.jpg)

Ana Necșulescu, Jidvei: Dorim să punem România pe harta viticulturii și vinificației la nivel mondial, un obiectiv ambițios pe care îl îndeplinim pas cu pas

Eduard Ștefan Bulai, Kooperativa 2.0: 6 mituri despre website și aplicații pe care trebuie să le depășești atunci când deții o afacere și ai o prezență digitală

Oveit, compania care a adus în România conceptul Live Stream Shopping, deschide împreună cu SeedBlink o rundă de finanțare de tip SAFE

Mega Image lansează proiectul “Porția de educație a gustului, cu mega distracție” alături de Sunshine Digital

I’m Fine lansează gratuit soluțiile digitale de sănătate mintală de Blue Monday, cea mai tristă zi din an

Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și derulează prima campanie integrată de promovare a brand-ului Postis, furnizor de tehnologii IT pentru optimizarea proceselor de logistică și transport
![[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...](https://media.iqads.ro/2021/01/oana-cociasu-bun-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...
![[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand](https://media.iqads.ro/2021/01/img-8953-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand
![[2020. Ghid de supravietuire] Camelia Cavadia: Ca mulți alți oameni, am avut impresia că totul e un scenariu de film în care suntem actori fără voia noastră](https://media.iqads.ro/2021/01/acasa-1-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Camelia Cavadia: Ca mulți alți oameni, am avut impresia că totul e un scenariu de film în care suntem actori fără voia noastră

Ana-Maria Diceanu: Lipseste un squad de experti, care sa se activeze si sa tina piept vocilor anti-vaccinare. Avem nevoie de influenceri din zona medicala

Dan Șendroiu: Comunicarea n-ar trebui să fie la fel pentru toată lumea. Putem împărți populația României în 3 grupuri: grăbiții, reticenții și anti-vacciniștii

Mugur Patrascu: In dulcele stil al campaniilor de informare guvernamentale, campania de vaccinare este ca prezentarea unor discursuri de muzeu
![[2020. Ghid de supravietuire] Sorana Savu: Nu am simțit că am vacanță sau zile libere, nu am simțit că aș putea în vreo zi să las telefonul închis. Am rămas tot timpul sub tensiune.](https://media.iqads.ro/2021/01/sorana-savu-cover-410.jpg)