Pasiunea de a fi forever young, de Andrei Botescu

Pasiunea de a fi forever young, de Andrei Botescu

Dupa facultatea de psihologie in Romania, Andrei Botescu a absolvit un master in Teoria postmoderna a culturii la Lund, in Suedia. De 4 ani insa lucreaza la dezvoltarea proiectului Pegas, pe care l-a transformat intr-o afacere cu puternice valente sociale si comunitare. Va imaginati cum poate un astfel de mediu sa influenteze varsta psihologica. L-am rugat pe Andrei sa ne povesteasca despre momentele din viata lui in care s-a simtit tanar sau batran. 

Ma simt tanar sau in viata de fiecare data cand particip la un eveniment cultural sau frecventez un loc pe care il stiu din copilarie. Simt ca varsta mea psihologica a ramas undeva intre liceu si inceputul facultatii, cand saptamana mica se incheie cu o iesire sanatoasa miercuri, joi e ziua baietilor, vineri si sambata trebuie sa ne distram pana dimineata, iar duminica depanam amintirile saptamanii.

Ma simt batran/matur cand am mult de lucru si trebuie sa fac un efort foarte mare sa imi opresc toate activitatile de recreere atat de indragite pentru a ma putea dedica unui proiect.

Totusi, de curand la Pegas am reusit sa ma simt tanar muncind nonstop. Nu poti numi munca postarile pe FB, discutiile cu fanii, evenimentele la care participam sau planificarea unei strategii care sa trezeasca interesul romanilor. Angajatii si echipa noastra sunt alesi pe spranceana, asa ca ne distram de minune si atunci cand suntem covarsiti de comenzi sau atunci cand trebuie sa terminam pana "ieri" specificatiile noilor modele.

Iar de multe ori seara se lasa cu cateva randuri de beri acompaniate de muzica bine selectata si asta chiar la locul muncii.

Asadar, forever young ajungi cand iti gasesti vocatia si cand reusesti sa faci totul din pasiune.

Andrei va vorbi vineri, 14 decembrie, in a doua zi a conferintei Romanian Youth Focus despre una dintre cele mai bine primite relansari ale unui brand destinat tinerilor  - Pegas. Detalii si inscrieri pe pagina evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Related