![[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet12-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Pegas
![[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet12-cover-410.jpg)
![[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie](https://media.iqads.ro/2022/05/codin-caradimu-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie

Dora Cerin: Nu sunt eu din categoria antreprenorilor care visează ca produsul lui să ajungă în fiecare casă, însă sunt din categoria oamenilor care vor să vadă mirarea pe chipurile oamenilor

Răzvan Patachi, Criticeyez.com: Înainte de Covid aveam senzația că se reface încet încet valul Atomic
![[Noul context] Costin Buta: Lasati powerpoint-urile. Nu mai e de dat bine la regional. E de facut bine. Pe bune](https://media.iqads.ro/2020/04/screen-shot-2020-04-06-at-16-40-46-cover-410.jpg)
[Noul context] Costin Buta: Lasati powerpoint-urile. Nu mai e de dat bine la regional. E de facut bine. Pe bune
![[Pro bono în agenții] Mihaela Bourceanu: Sunt campanii în care „te arzi” chiar mai tare decât în pitch-uri](https://media.iqads.ro/2019/11/collage36-cover-410.jpg)
[Pro bono în agenții] Mihaela Bourceanu: Sunt campanii în care „te arzi” chiar mai tare decât în pitch-uri

Pauză de reclame și produse Made in RO: în premieră va fi lansat primul muzeu temporar de publicitate și branduri românești
![[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității](https://media.iqads.ro/2019/05/colaje-cover-410.jpg)
[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității

De la "Cine e" la "Ce ne-a pregatit". Ana-Maria Ghiurca (BCR): Romania este singura tara in care George nu este doar un internet banking

Unilever lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” alături de Plantăm fapte bune în Romania și Mega Image
![[Marketer Profile] Andreea Marincescu: Imi place sa merg in magazine, sa particip la focus grupuri, si imi reprosez in continuare ca nu fac asta destul de des](https://media.iqads.ro/2018/10/andreeam-300dpi-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Andreea Marincescu: Imi place sa merg in magazine, sa particip la focus grupuri, si imi reprosez in continuare ca nu fac asta destul de des

MRM//McCann România îşi adjudecǎ lucrarea lunii şi locul 1 la categoria Digital, în Top 3 ADC*RO al lunii Iulie

Inspirație din mitologie: cum și unde sunt folosite motivele și personajele mitologice în publicitate
![[Conferintele FIBRA #2] Oamenii industriei vorbesc despre design craft. Dar de ce nu ii zicem, domn'e, mestesug?](https://media.iqads.ro/2017/11/rmh00441-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Oamenii industriei vorbesc despre design craft. Dar de ce nu ii zicem, domn'e, mestesug?

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore

A III-a ediție Sibiu International Street ART Festival lasă în urmă peste 1.400 metri pătrați de picturi murale
