Articole care fac referire la Pegas
Expoziții și activități pentru cei mici la Balkanik Festival – Home of World Music, între 6-8 septembrie la București
[Start in industrie] Viviana Ciobănița: Dacă ar fi să le dau un sfat celor care fac primul pas în industrie, ar fi să fie sinceri și autentici la interviu
[Start in industrie] Alina Șincu: Mă angajasem cu prea mult entuziasm de la 19 ani și motivul principal pentru care voiam concediu era ca să fug o săptămână să fac voluntariat pe la festivalurile de film
[Marketing 2023] Alexandra Andrei: Încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul, ceea ce poate crea o falsă percepție că nu poate susține obiectivele unui business
Adrian Nistia: Ai nevoie de mai multe skill-uri de antreprenor decat de designer daca vrei sa ai succes ca freelancer
De azi binele are Mantia. Noua divizie Mercury 360, dezvoltă “branduri de bine” prin campanii de sustenabilitate integrate într-un parteneriat strategic cu Brain 4 Strategy
[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
Dora Cerin: Nu sunt eu din categoria antreprenorilor care visează ca produsul lui să ajungă în fiecare casă, însă sunt din categoria oamenilor care vor să vadă mirarea pe chipurile oamenilor
Răzvan Patachi, Criticeyez.com: Înainte de Covid aveam senzația că se reface încet încet valul Atomic
[Noul context] Costin Buta: Lasati powerpoint-urile. Nu mai e de dat bine la regional. E de facut bine. Pe bune
[Pro bono în agenții] Mihaela Bourceanu: Sunt campanii în care „te arzi” chiar mai tare decât în pitch-uri
Pauză de reclame și produse Made in RO: în premieră va fi lansat primul muzeu temporar de publicitate și branduri românești
[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității
De la "Cine e" la "Ce ne-a pregatit". Ana-Maria Ghiurca (BCR): Romania este singura tara in care George nu este doar un internet banking
Unilever lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” alături de Plantăm fapte bune în Romania și Mega Image
[Marketer Profile] Andreea Marincescu: Imi place sa merg in magazine, sa particip la focus grupuri, si imi reprosez in continuare ca nu fac asta destul de des
MRM//McCann România îşi adjudecǎ lucrarea lunii şi locul 1 la categoria Digital, în Top 3 ADC*RO al lunii Iulie
Inspirație din mitologie: cum și unde sunt folosite motivele și personajele mitologice în publicitate
[Conferintele FIBRA #2] Oamenii industriei vorbesc despre design craft. Dar de ce nu ii zicem, domn'e, mestesug?
Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore










![[Retro Vibes] Surprize de vară de la Pepsi, oriunde te-ai distra prin țară](https://media.iqads.ro/2020/07/colaj1-cover-410.jpg)


























