Noul spot TV pentru Vodafone Smart transmite mesajul "Lucrurile bune sunt mai aproape decat crezi"

Noul spot TV pentru Vodafone Smart transmite mesajul "Lucrurile bune sunt mai aproape decat crezi"

McCann Erickson a realizat spotul TV "Scafandru" pentru promovarea noilor abonamente Vodafone Smart. Folosind mesajul "Lucrurile bune sunt mai aproape decat crezi", spotul prezinta o paralela intre experienta primului sarut si un scafandru care se straduieste sa ajunga la suprafata. Stirea este in decurs de updatare

Spotul transmite mesajul ca, desi par dificile, atat primul sarut, cat si inotul la suprafata cand esti prins sub o stanca sunt lucruri care pot fi realizate mai usor decat isi poate imagina publicul. Distanta dintre tinerii dintr-un cuplu sau dintre scafandru si suprafata apei este o metafora pentru distanta dintre utilizatorii Vodafone SMART, abonamentele care faciliteaza apropierea dintre oameni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Tavi Paunescu
acum 10 ani
Nici o asemanare cu:

https://vimeo.com/58150375

:(



Branded


Related