Cea mai frumoasa parte din an incepe joi, la Revelionul de vara PUMA

Cea mai frumoasa parte din an incepe joi, la Revelionul de vara PUMA

Joi, pe 1 august, incepand cu orele 20:00, te invitam pe terasa Fabrica sa-ti scrii planurile pentru a doua jumatate din an pe un tricou PUMA. Pentru ca nu trebuie sa astepti sfarsitul lui 2013 ca sa simti ca esti in fata unui nou inceput aventuros, PUMA a inventat Revelionul de vara – un eveniment la care sa poti sa iti scrii pe tricou propriile mid-year resolutions sau sa porti una deja nascocita de catre artistii invitati, in 4 stiluri diferite: poezie, design, ilustratie si satira.

I-am provocat pe creatorii din spatele proiectelor  almanahe.mic, Dungi, TimesNewRoman, Iv cel naiv si George Rosu sa-si scrie propriile mid-year resolutions in stilul specific fiecaruia. Mai jos puteti vedea cateva dintre mesajele care vor putea fi aplicate pe tricourile voastre joi, la Revelionul de vara PUMA.

Obisnuiti sa reinvie intr-un mod vizual expresii vechi si simpatice ale limbii romane, baietii de la almanahe.mic au pregatit cateva teme pe care sa le poarte in ultimele luni din 2013.

Tea Tomescu, graphic designer-ul proiectului Dungi, vede restul de an foarte optimist. Daca si tu ti-ai propus ca urmatoarele 5 luni sa fie "mega", joi seara, in Fabrica, iti poti personaliza un tricou cu un mid-year resolution gandit de ea.

Cu TimesNewRoman e de glumit, chiar si atunci cand vorbim despre planuri de viitor. Doua dintre dorintele echipei editoriale a celui mai amuzant site de stiri din Romania sunt cat se poate de lumesti.

George Rosu vrea pentru cat mai e din 2013 sa lase Bucurestiul in provincie. Si probabil asta vrem multi dintre noi. Si cand asta scrie pe tricoul pe care il porti in trenul spre mare, parca totul e si mai bine.

Si cine a zis ca obiectivele trebuie sa fie foarte cu picioarele pe pamant? Pentru ca nici Revelionul de vara PUMA nu e unul clasic, Iv cel naiv vine cu poezii in loc de promisiuni prozaice.

In cadrul evenimentului vei putea sa aplici mesajele gandite de ei pe tricouri PUMA sau sa iti scrii propria varianta pe un tricou pe care sa-l porti apoi prin Bucuresti sau oriunde te va duce timpul ramas din an. La Fabrica vei gasi uneltele si ajutorul pentru aplicarea mesajelor, asa ca tot ce trebuie sa aduci cu tine pe 1 august e entuziasmul.

Si ca sa fie Revelionul complet, muzica va fi oferita de That Couch Funk Collective si Nicecream.fm.

Despre PUMA Social Store din Fabrica
PUMA Social Store din Fabrica este primul magazin dedicat in intregime produselor de lifestyle, in cadrul Fabrica Urban Resort, pe strada 11 iunie, nr. 50. Spatiul este unul multifunctional si modular, fiind caracterizat de mai multe directii: local, eco, retro, electro, versatil, interactiv.

Conceptul designului interior se bazeaza pe reinterpretarea motivului traditional romanesc. Panza vine sa sugereze spatiul, gridul devine structura, ochiul devine pixel, iar pixelul e cubul, prezent la tot pasul in magazin. Mai multe informatii despre magazin gasiti aici.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, 220.ro, HipMag, Igloo, Zeppelin, Tataia, Metropotam, 24-FUN, Mixtopia si SUB25.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related