Peste 300 de persoane si-au spus “La multi ani!” in seara de 1 august, la Revelionul de vara inventat de PUMA

Peste 300 de persoane si-au spus “La multi ani!” in seara de 1 august, la Revelionul de vara inventat de PUMA

Pentru a marca a doua jumatate de an cu un nou inceput, PUMA a inventat Revelionul de vara, un eveniment la care au participat aseara, in fata magazinului PUMA Social Store din Fabrica peste 300 de persoane. Cu muzica groovy de la That Couch Funk Collective by Nicecream.fm, cu disco ball, coifuri, sampanie, artificii si  baloane, participantii la Revelionul de vara si-au putut personaliza tricouri PUMA cu propriile mid-year resolutions sau cu cele gandite de artistii invitati: Tea Tomescu (Dungi), George Rosu, TimesNewRoman, almanahe.mic si Iv cel naiv (prezent doar prin stencil-urile sale).

Tricourile imprimate artistic, remixand stenciluri ale artistilor sau 100% cu inspiratie de moment, au putut fi luate acasa si purtate prin lume pentru ca nici un mid-year resolution sa nu fie uitat. Evenimentul este al doilea din seria intitulata PUMA Inspiration Shot, creata si implementata de IQads. Seria urmeaza sa continue in acelasi spatiu PUMA Social Store, din Fabrica.

La final, o ploaie de confeti cu promisiunile oamenilor inscrise dinainte pe Facebook a zburat deasupra terasei din Fabrica astfel incat fiecare sa plece acasa inspirat de dorintele si planurile celorlalti.

“A fost interesant, ca de Revelion, am ras, iar oamenii au fost foarte curiosi sa participe si sa vada ce se intampla”, a spus George Rosu, care isi doreste ca pentru restul anului sa lase Bucurestiul in provincie.

Continuand spiritul Mega promisiunilor aplicate pe tricouri, Tea Tomescu (Graphic Designer, Dungi) a spus ca “Revelionul de vara PUMA a fost Mega Fantastic superultracalifragilistic. Oamenii care au venit sa le fac tricouri erau foarte entuziasmati si nerabdatori.”

Baietii glumeti de la TimesNewRoman au declarat la sfarsitul evenimentului: “Ne-a placut foarte mult PUMA Mid-Year's Eve si ne-am dus acolo pregatiti, cu pumeii, pumetii si pumisorii in picioare. Am fost foarte bucurosi sa-i vedem pe fanii nostri, sunt niste scumpi si niste simpatici, le uram sa poarte cu placere tricourile inscriptionate si de asemenea le uram succes cand le va cere lumea sa explice despre ce e vorba, care e faza. Nici nu stiam ca e asa de cool si relaxat in Fabrica. Multumim IQads, cei care ne-au atras in toata tarasenia asta si ne-au permis sa ne intalnim cu fanii la un eveniment atat de prietenos.”

Iulian Barbulescu, unul dintre fondatorii almanahe.mic, vrea ca pentru restul anului 2013 sa fie baiat salon, dar pentru aseara s-a rezumat la a fi un mic dictator al bunei dispozitii. “Revelionul de vara PUMA a fost foarte tare! E ce trebuie in miez de vara, era nevoie de o astfel de initiativa ca tineretul Romaniei postdecembriste sa se distreze. Majoritatea celor are au venit au fost foarte simpatici, deschisi si am comunicat bine. As dori sa se mai stie ca toti oamenii care muncesc in Romania merita rasplatiti si apreciati. Munca este adevarata bratara de aur si muzica disco ne va salva!”

Mai multe fotografii de la eveniment gasiti pe pagina de Facebook IQads sau puteti vedea clipul de Making of:

Despre PUMA Social Store din Fabrica
PUMA Social Store din Fabrica este primul magazin dedicat in intregime produselor de lifestyle, in cadrul Fabrica Urban Resort, pe strada 11 iunie, nr. 50. Spatiul este unul multifunctional si modular, fiind caracterizat de mai multe directii: local, eco, retro, electro, versatil, interactiv.

Conceptul designului interior se bazeaza pe reinterpretarea motivului traditional romanesc. Panza vine sa sugereze spatiul, gridul devine structura, ochiul devine pixel, iar pixelul e cubul, prezent la tot pasul in magazin. Mai multe informatii despre magazin gasiti aici.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, 220.ro, HipMag, Igloo, Zeppelin, Tataia, Metropotam, 24-FUN, Mixtopia si SUB25.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related