Tempo implementeaza primul program national de sampling pentru Agricola

Desfasurat sub sloganul "Sigur pe gustul tau", programul urmareste transmiterea directa a beneficiilor produselor incluse in campanie - calitate, prospetime si gust bun.

Departamentul de BTL al Tempo Advertising implementeaza timp de 13 saptamani primul program national de sampling al Agricola, in care sunt incluse 3 mari categorii ale producatorului de la Bacau - preparate, semipreparate, produse crude-uscate.

"Varietatea produselor ne ajuta sa atingem cat mai multe contacte, oferind consumatorilor ocazia sa le cunoasca si sa le aprecieze calitatile. Abordam consumatorii din toata tara, programul desfasurandu-se in marile magazine din 12 orase," a declarat Sorella Surugiu, BTL Account Supervisor la Tempo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related