Inca 5 branduri in portofoliul MEDIC ONE

Continuandu-si expansiunea din acest an, Medic One a castigat pitch-ul organizat de reprezentanta Egis Pharmaceuticals Ltd, companie ungara de top in domeniul famaceutic, cu subsidiare in 18 tari si o retea de 20 de reprezentante in intreaga lume.

Licitatia, la care au mai participat 5 agentii, a fost castigata de Medic One cu conceptul "Semnele". "Batranii au obiceiul de a folosi diferite trucuri pentru a-si ajuta memoria. Acestea variaza de la legatul unei atisoare pe deget pana la nodurile de batista sau in extrema prin marcarea drumului, ca in povestea Hansel si Gretel. Lucetam, datorita dozelor adecvate, cu efecte secundare mici, te scapa de corvoada acestor metode traditionale", spune Andreea Chirica, Copywriter. "Ideea castigatoare ne-a venit dupa ce am rontait aproape tot flaconul de Lucetam, pentru a intelege cat mai bine esenta brandului."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related