Selectionarea unui sub-grup reprezentativ pentru o anumita populatie(sau 'univers')de la care se aduna informatii care pot fi generalizate la intreaga populatie in limitele erorii de sampling, limite calculate statistic(vezi: Confidence Limits, Quota Sampling, Random Sampling).
The technique of selecting a representative sub-group of a specified population (or 'universe') from whom to gather information which may be generalised to the whole population within statistically calculable margins of sampling error (see Confidence Limits, Quota Sampling, Random Sampling).


![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)














![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)



![[Diploma Stories] Georgiana Toea: Noile generatii nu sunt limitate in cunoastere, n-au temere de fail si nu par bantuiti de sindromul impostorului. In era streamerilor & tiktok, fiecare isi valorizeaza unicitatea](https://media.iqads.ro/2024/09/grg-cover-410.jpg)



![[Case Study] Cum faci o Dacie 1300, produsă în 1975, vedeta unui proiect de conținut online viral?](https://media.iqads.ro/2024/09/picture17-cover-410.jpg)


![[Marcom 2024] Maia Novolan: Piața de comunicare rămâne pragmatică, orientată către rezultate și mai puțin către demonstrații artistice și substraturi emoționale](https://media.iqads.ro/2024/03/maia-novolan-syscom-digital-iqads-cover-410.jpg)












