Un mesaj de la Subcarpati pentru branduri

Un mesaj de la Subcarpati pentru branduri
sursa foto: Facebook.com/Subcarpati

Trupa Subcarpati anunta refuzul de a se asocia cu anumite branduri sau sponsori in scopuri comerciale intr-o postare de pe pagina lor de Facebook care atrage atentia asupra folosirii repetate a imaginii sale de catre brandul Urzeala. Conform comunicatului intitulat “Dezicere de la colaborarea cu diverse branduri in scopuri comerciale”, Urzeala s-a asociat in mod repetat cu numele Subcarpati in articole, clipuri sau mesaje, fara acordul trupei si in moduri care pot fi interpretate ca indicand o legatura directa si comerciala intre cele doua.

Desi dispusi sa sustina initiativele creative, membrii trupei sustin ca scopul proiectului Subcarpati ramane acela de a promova “folclorul la lumina naturala”, in afara oricaror beneficii comerciale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related