HYPNO: spoturile TV pot arata bine chiar si in conditii vitrege

HYPNO: spoturile TV pot arata bine chiar si in conditii vitrege

In cei 7 ani in care Hypno a fost regizor, industria publicitara romaneasca s-a schimbat pe toate palierele productiei: “<<Criza>>, sau ce-o fi fost :), si-a pus amprenta apasat pe spoturi. In primul rand a cam disparut ideea de ‘campanie de imagine’. Nu prea am mai vazut spoturi cu adevarat impresionante, cu desfasurare mare de forta de productie. Cred ca mai sunt 3-4 spoturi pe an unde poti sa vezi production value pe bune. Iar celelalte spoturi s-au ingramadit intr-un colt de camera, in jurul unei mese sau al unei canapele. S-a simtit ca investitiile au scazut, ceea ce era si logic in contextul economic existent.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related