Suntem ceea ce donam

Suntem ceea ce donam

Suntem in epoca in care e suficient sa ne filmam cu un colind in brate sau sa dam like, share si RT sau pur si simplu sa ne dorim foarte mult sa facem lumea mai buna si apa pe care o bem sau banca la care ne tinem banii sau, in fine, o companie cu suflet bun sa doneze in locul nostru.

Super epoca, nu? Suntem putin ironici, dar nu avem de ce. Faptele bune raman fapte bune oricare ar fi contextul si ele sunt necesare, asa ca ar trebui sa fie cat mai multe si cat mai promovate.

Uneori, ele sunt insotite si de o campanie foarte simpatica. Cum este cea de la Salvati Copiii - Make the world better with a sweater Christmas ad spoof.

Cei de la agentia Contagious Londra l-au rugat pe comicul Harry Enfield, auto-intitulat King of the ultimate bad Christmas Jumper, sa joace intr-o parodie a reclamei Southern Comfort, din 2012.

Reclama Southern Comfort, din 2012

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related