La ceas de seara, un Mega Mall sta sa rasara

La ceas de seara, un Mega Mall sta sa rasara

[Update] O fantana de la Unirii a fost impodobita peste noapte cu straie alese si cupcake-uri diverse, caci asa ii sta bine unui mall sa isi anunte sosirea:

Aseara / Prin Romana / Bile sportive / Stateau sa rasara.

Bine, bine, niciodata n-o sa ne facem poeti. 
Sa va zicem ce s-a intamplat. Aseara, piata Romana s-a transformat in teren multisportiv. Baschetul, fotbalul, tenisul si biliardul erau prezente la apel, prin mingile care le instrumenteaza, aliniate in ordine pe langa statiile de autobuz.

Noi am vazut transfomarea perlelor gri ale Romanei, in prima faza, pozata de Corina Bacanu:


Iar la Universitate, candva in acelasi interval, a fost deversata o uriasa cantitate de popcorn. Oare un amator de inaltimi s-ar putea catara pe morman?


Intre timp, misterul a fost elucidat: totul face parte din campania de lansare Mega Mall, care va fi deschis cu surle si trambite pe 14 mai. Conceptul si ideea apartin agentiei Rusu+Bortun, iar de implementare s-a ocupat Home Made Stuff

Sub sloganul "Orasul se schimba cu noi", campania Mega Mall include 6 OOH-uri, pe care probabil le-ati vazut deja prin oras. Noul mall isi propune sa fie un loc in care gusturile si preferintele oricarui bucurestean vor fi satisfacute:


Intre timp, am pus mana pe niste poze mai clare ale activarii din Romana, via Rusu + Bortun. Ii sfatuim totusi pe sportivomani sa nu incerce sa bata mingea asta, nici sa dribleze cu a doua:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related