[Bilant 2015] Catalin Rusu (Rusu+Bortun): Tehnologia incepe sa fie vorbita fluent, unii stiu chiar s-o scrie

[Bilant 2015] Catalin Rusu (Rusu+Bortun): Tehnologia incepe sa fie vorbita fluent, unii stiu chiar s-o scrie

Am devenit atat de responsive, adaptive si multiscreen, incat nimic nu ne mai atinge, spune Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers). In 2016, totul va fi, din nou, publicitate. Cu mici schimbari: departamentul de creatie o sa devina mult mai eterogen, prototyping-ul va fi noul brainstorming si motto-ul: Art & Copy & Code.

 

#colectiv

Cu mai multe citiri, nu doar cu referire la tragedie. Sper ca ceea ce s-a intamplat sa ne fi rascolit suficient de profund pentru vrea sa schimbam incet-incet cate ceva in industrie si societate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related