O Timber-lamaie pentru voi

O Timber-lamaie pentru voi

As fi vrut sa inventez un cantecel pentru reclama urmatoare, dar mi se pare prea buna s-o stric cu o rima neinspirata. Treaba-i asa: Justin Timberlake e o lamaie. Da, da, acel Justin Timberlake: cantaret, actor, comediant, detinator al brandului de tequila 901 si, mai nou, lamaie.

Pentru campania Sauza 901, No limes needed, Justin si-a imaginat cum ar fi sa fie o lamaie usor mucegaita, care sa-si povesteasca viata sa de vedeta in lumea citricelor, impartita intre doua momente cheie: inainte si dupa aparitia pe piata a bauturii triplu distilate. Nu vreau sa va stric surpriza, dar va rog urmariti povestea unui fruct decrepit care, candva, a fost Cineva:

Ca sa nu se supere lamaile din lumea-ntreaga pe el, Justin isi cere scuze pentru suferinta cauzata si ne arata cum pot fi ele folosite, in cele ce urmeaza:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related