Noile media vor sa marcheze la CM 2006

Noile tehnologii promit sa transforme Mondialele de fotbal 2006 intr-un eveniment mediatic fara precedent, care ar urma sa umileasca, din punctul de vedere al varietatii de canale de difuzare, precedentul campionat gazduit in 2002 de Coreea de Sud si Japonia.

Acum patru ani, singura pagina de Internet care difuza secvente din meciurile CM din Orientul Indepartat era site-ul oficial al FIFA. Chiar si transmisiile acestuia erau insa limitate la patru minute pe meci, la cinci ore dupa fluierul final - suficient de tarziu incat toata lumea sa vada deja reluari peste reluari pe posturile de televiziune si sa nu se mai intereseze de optiunea online decat pe post de referinta in comentariile de pe forumurile de sport.
In 2006, ceea ce se intampla la Campionatul din Coreea si Japonia pare de-a dreptul rudimentar. Noile tehnologii vor permite zecilor de portaluri online din tarile occidentale sa transmita live aceste meciuri, asa cum vor putea sa faca si numeroase servicii de telefonie mobila. Iar, pe piata televiziunii, termeni precum "micul ecran" devin irelevanti, in masura in care marile companii considera CM din Germania ocazia perfecta pentru a-si impune ofertele de televiziune de inalta definitie (HDTV), cu dedicatie pentru televizoare cat peretele, lansate cu aceeasi ocazie de diversi producatori internationali.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related