Seria provocarilor Axe continua!

Axe lanseaza consumatorilor sai o noua provocare - campania bodysutra se desfasoara acum in cele mai mari hypermarket-uri din Bucuresti si Brasov.

Cursurile de initiere on-line in arta seductiei pe site-ul www.bodysutra.ro si mult disputatul campionat de etalare a abilitatilor bodysutra, sunt urmate acum de o noua surpriza oferita de Axe - lectii de bodysutra cu fetele din patrula Axe in hipermarket-urile Cora si Carrefour. Cu aceasta ocazie se lanseaza set-ul cadou Axe, piesa de rezistenta in arsenalul oricarui barbat care doreste sa-si exercite puterea de seductie. Acest set cadou include un bodyspray si un gel de dus Axe, si vine in cele mai cautate variante de parfum de anul acesta: Touch si Pulse.
Campania se desfasoara in centrele comerciale Carrefour Orhideea, Carrefour Militari si Carrefour Colentina din Bucuresti cat si in nou inauguratul Carrefour Brasov. In perioada 17-29 noiembrie, campania Axe se va desfasura in centrul comercial Cora din Bucuresti, precum si in magazinele Gima din Bucuresti Mall si Plaza Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related