Holograme ascunse in hartie

Holograme ascunse in hartie

Poate ca, mai mult decat publisherii, publicitarii sunt cei care nu lasa printul sa moara. Dragostea pentru lumea veche sau nevoia de reinventare a unui mediu care a fost bun cu ei, atatea zeci de ani, oricare ar fi motivul, noi il salutam.

Cum este aceasta incercare Porsche de a aduce in viata celor care mai citesc, inca, reviste, prima horoglama interactiva care ia viata dintr-o reclama pe hartie.

Inventivitatea marketingului cu printul are o istorie bogata, dupa cum noteaza si cei de la Adweek. Motorola a creat un buton care permitea consumatorilor sa schimbe culoarea telefoanelor din print, CW a adus un feed de Twitter in revista, iar in 2014, Nivea incerca sa capteze energia solara tot printr-o astfel de ghidusie la limita hartiei.

Cu ajutorul agentiei Cramer-Krasselt, Porsche a lansat un print special pe doua pagini, in 50.000 de numere al revistei Fast Company. Cei care ajung la aceasta reclama isi pot construi o prisma care, plasata deasupra unei tablete, aduce la viata un video 3D cu ultimul Porsche 911.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related