![[Bilanț 2019] Răzvan Vasiloiu: Din ce în ce mai greu înțeleg de ce nu este normal să existe un fee pentru participarea la pitch-uri](https://media.iqads.ro/2020/01/razvan-vasiloiu-thesyndicate1-cover-800-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Nivea
![[Bilanț 2019] Răzvan Vasiloiu: Din ce în ce mai greu înțeleg de ce nu este normal să existe un fee pentru participarea la pitch-uri](https://media.iqads.ro/2020/01/razvan-vasiloiu-thesyndicate1-cover-800-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)

Ximena Cilibiu (Digital Wand): Avand o baza tehnologica puternica, am adaugat componente de ATL, BTL sau PR pe care le familiarizam cu digitalul
![[PR-ul fata cu reactiunea] Rares Petrisor (Media Pozitiv): De multe ori, brandurile vor ceva, iar comunicatorilor le iese altceva. Până la public, te mănâncă „specialistul”](https://media.iqads.ro/2018/05/rares-petrisor-08-g-1-cover-410.jpg)
[PR-ul fata cu reactiunea] Rares Petrisor (Media Pozitiv): De multe ori, brandurile vor ceva, iar comunicatorilor le iese altceva. Până la public, te mănâncă „specialistul”

Dezbatere. Serban Alexandrescu si boicotul brandurilor: Trebuie sa ne raportam diferit la o lume diferita si sa ne schimbam in consecinta comportamentul la nivel social si profesional
![[Influenceri printre noi] Ioana Dumitrache: Sunt un om corect si direct. Nu promit niciodata mai mult decat pot face si am aceasta pretentie si de la partener](https://media.iqads.ro/2016/10/the-bucharest-s-2559-cover-410.jpg)
[Influenceri printre noi] Ioana Dumitrache: Sunt un om corect si direct. Nu promit niciodata mai mult decat pot face si am aceasta pretentie si de la partener

Leo Burnett Worldwide este Network of the Year si BBDO New York este Agency of the Year la editia 95 a ADC Annual Awards
![[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad](https://media.iqads.ro/2016/03/claudia-pop-cover-410.jpg)
[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad

Reclame fara capitalism. Ciprian Isac (Atelierul de Grafica): „Am avut multe variante pe cantar. De la „Nicio masa fara peste" sau „Trompeta pentru surzi", pana la „Practic, Modern, Sublim” ori „De nelipsit din caminul dumneavoastra”

Carmen Manea-Tanasie, OneSelf Marketing: Cred cu tarie ca, daca omul care este in „capul” unei afaceri este bine el cu el si cu lumea in care traieste, atunci si afacerea este o reusita
![[PR-ul creativ] Raluca Mihalachioiu, The Public Advisors: Traim timpuri in care toata lumea face „un pic de PR”, asa ca trebuie sa luam creativitatea foarte in serios](https://media.iqads.ro/2015/11/raluca-mihalachioiu-general-manager-si-senior-public-advisor-the-public-advisors-cover-800-cover-410.jpg)
[PR-ul creativ] Raluca Mihalachioiu, The Public Advisors: Traim timpuri in care toata lumea face „un pic de PR”, asa ca trebuie sa luam creativitatea foarte in serios
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Claudiu Dobrita: Prin tehnologie, Homo Faber se transforma in Homo Faver](https://media.iqads.ro/2015/10/12112910-959710257406271-712852885-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Claudiu Dobrita: Prin tehnologie, Homo Faber se transforma in Homo Faver
![[OOH Focus] Carmen Andrei (Cocor Media Channel): Nu cred ca putem vorbi de o evolutie a pietei de OOH, ci mai degraba de o "incremenire" a acesteia la cea de acum 10-15 ani](https://media.iqads.ro/2015/08/carmen-andrei-cocor-cover-410.jpg)
[OOH Focus] Carmen Andrei (Cocor Media Channel): Nu cred ca putem vorbi de o evolutie a pietei de OOH, ci mai degraba de o "incremenire" a acesteia la cea de acum 10-15 ani

Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare

Florin Ciobanu (FCB): Copiile punct cu punct sunt usor redundante atunci cand toata piata brandului tau face acelasi lucru
![[INSIDER | Business-ul Atelier Sapte in 2015] Andreea Beekman: Piata de creatie evolueaza inevitabil, de la an la an, catre BTL](https://media.iqads.ro/2015/01/fullsizerender33-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul Atelier Sapte in 2015] Andreea Beekman: Piata de creatie evolueaza inevitabil, de la an la an, catre BTL
![[Tinerii din agentii - Jazz] Andrei Stanciu, zis si Deiu: Am mers spre publicitate ca vita la imperechere "hei, salut, eu sunt din Arad si vreau sa fac reclame misto"](https://media.iqads.ro/2014/10/img-6137-1-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Jazz] Andrei Stanciu, zis si Deiu: Am mers spre publicitate ca vita la imperechere "hei, salut, eu sunt din Arad si vreau sa fac reclame misto"

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Ingrijire Corporala & Cosmetice si Sanatate in iulie 2014
![[AdStory] Gabor Havasi (McCann Budapesta): Nu vreau sa vad la Golden Drum campanii pentru clienti mici fara probleme adevarate de business](https://media.iqads.ro/2014/08/gabor-havasi1-cover-410.jpg)
[AdStory] Gabor Havasi (McCann Budapesta): Nu vreau sa vad la Golden Drum campanii pentru clienti mici fara probleme adevarate de business
![[Lions Review] Ramona Dumitrache: Brandurile ar trebui sa se concentreze acum sa devina parte din the cultural landscape](https://media.iqads.ro/2014/07/10411809-10203928220711835-1312843653878134429-n-cover-410.jpg)