
Articole care fac referire la AdWeek


Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București într-un format cu totul neașteptat
![[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni](https://media.iqads.ro/2023/05/nicoleta-bujor-cover-410.jpg)
[Creative 2023] Nicoleta Bujor: Cine mai are tupeu acum să testeze ideea cu ”any publicity is good publicity”? Nimeni

Dana Bulat, General Manager si fondator United Media Services, face parte din juriul internațional M&M Global Awards 2023
![[Marketing 2023] Ruxandra Micșunescu: Web 3.0 bate la ușă. Era în care conținutul și datele sunt gestionate de câțiva mari coloși e pe cale să apună. Descentralizarea este viitorul](https://media.iqads.ro/2023/04/ruxandra-micsunescu-cover-410.jpg)
[Marketing 2023] Ruxandra Micșunescu: Web 3.0 bate la ușă. Era în care conținutul și datele sunt gestionate de câțiva mari coloși e pe cale să apună. Descentralizarea este viitorul

Ioana Popa, MTH Digital: Cum ar trebui să facem brand awareness pe TikTok, fără să știrbim imaginea brandului

În fiecare agenție, există un glass-ceiling care e mereu acolo și despre care nu vorbește nimeni, pe care doar împreună putem să-l eliminăm treptat

5 motive să nu ratezi Conferința Globală IAA #Creativity4Better 2021, pe 27-28 Octombrie 2021 (virtual)

În curând: sesiuni de strategie de marketing virtual în cadrul evenimentului de performance advertising GoGlobal. Specialiști de top în performance marketing vor împărtăși strategii de creștere globală la evenimentul Aleph: GoGlobal
![[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci](https://media.iqads.ro/2020/09/pjimage8-cover-410.jpg)
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
![[Start in creatie] Cezar Iliescu: Proiectele demne de mândrie suferă mutații sau rămân chiar la nivel de propuneri în pitch-uri câștigate](https://media.iqads.ro/2020/06/cover-interviu-iqads-crop-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Cezar Iliescu: Proiectele demne de mândrie suferă mutații sau rămân chiar la nivel de propuneri în pitch-uri câștigate
![[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte](https://media.iqads.ro/2020/06/irina-blansek-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte

Ana Iorga, de la medicina la neuromarketing: Am inceput in subsolul casei. Aveam 25 de ani, eram sofer, secretara, faceam new business
![[AdStory] Sue Kohm: The brands that have the best communication strategies are the ones that tell the truth by revealing a tension](https://media.iqads.ro/2019/08/69023487-458589561361805-2167373538468560896-n-cover-410.jpg)
[AdStory] Sue Kohm: The brands that have the best communication strategies are the ones that tell the truth by revealing a tension
![[AdStory] Sue Kohm: Brandurile care au cele mai bune strategii de comunicare sunt cele care spun adevărul prin relevarea unei tensiuni](https://media.iqads.ro/2019/08/69023487-458589561361805-2167373538468560896-n1-cover-410.jpg)
[AdStory] Sue Kohm: Brandurile care au cele mai bune strategii de comunicare sunt cele care spun adevărul prin relevarea unei tensiuni
![[AdStory] Sean DallasKidd (Demonstrate, San Francisco): Cred în brand purpose. Acesta este singurul punct de diferențiere](https://media.iqads.ro/2019/08/sean-dallaskidd-partner-and-cco-of-demonstrate-cover-410.jpg)
[AdStory] Sean DallasKidd (Demonstrate, San Francisco): Cred în brand purpose. Acesta este singurul punct de diferențiere
![[AdStory] Sean DallasKidd (Demonstrate, San Francisco): I'm a big believer in brand purpose. I think that's the only point of differentiation](https://media.iqads.ro/2019/08/sean-dallaskidd-partner-and-cco-of-demonstrate1-cover-410.jpg)
[AdStory] Sean DallasKidd (Demonstrate, San Francisco): I'm a big believer in brand purpose. I think that's the only point of differentiation

Un roman in top 13 cei mai apreciati Global Creative Leaders ale caror idei redefinesc industria publicitara

Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” revine la Bucureşti cu o a treia ediţie şi anunţă primii speakeri

Friends\TBWA și Black Button Books câștigă "Best in Contest" la Ad Black Sea 2018 pentru campania "Citește ceva mai bun"
![[Noii publicitari] George și Mihai (copy&art la Jazz) fac treabă bună în industrie, dar nu ies la pensie din ea](https://media.iqads.ro/2018/08/iqads-cover-410.jpg)