Students’ Kit by cv30 aduce brandurile mai aproape de studenți

Students’ Kit by cv30 aduce brandurile mai aproape de studenți

cv30.co, cel mai fresh website unde companiile și tinerii își dau întâlnire, lansează o nouă ediție a campaniei naționale Students’ Kit. Campania se adresează studenților din toată România și este deja un proiect cu tradiție care le oferă tinerilor acces la informații de interes în perioada anului universitar 2017-2018, într-un mod cool & interactiv.

 

Ce conține kitul?

Students’ Kit este unic în segmentul de 18-25 de ani și dă posibilitatea tuturor companiilor care activează în acest target group să fie parte din proiect, prin două componente: imagine și informare sau sampling. Prin componenta de imagine și informare, companiile comunică mesajul prin intermediul workbook-ului în format print, cu un design inovator, care scoate în evidență detalii despre produsele și serviciile companiei participante. Prin componenta de sampling, studenții primesc produsele partenerilor prin intermediul rețelei de distribuție foarte bine organizată la nivel național, în fiecare universitate.

 

Brand awareness

În funcție de particularitățile și dorințele fiecărui brand, alături de partener este conturată zona de branding prezentă în ediția din toamnă a workbook-ului cv30. Ținând cont de cerințele studenților, în workbook sunt zone speciale sub formă de planners precum: calendarul de sesiune, orarul pentru fiecare semestru, party planner, planner filme și seriale, selfie tracker, planificarea finanțelor sau a călătoriilor.

 

Trial

50.000 studenți vor testa produsele partenerilor Students’ Kit într-un mediu controlat și sigur. Rețeaua de promoteri și team leaderi de la nivel național se va asigura că gift bagurile cu produse vor ajunge la studenți în cel mai scurt timp și cât mai eficient.

Distribuția durează până la 4 săptămâni și este constant monitorizată și ajustată.

În urma chestionarului realizat la finalul ediției anterioare, 98% dintre studenții respondenți s-au preînscris pentru noua ediție, numărul gift bagurilor fiind sub cererea acestora.

 

Implementare & distribuție 

Campania este concepută ca un proiect multibrand, în universități fiind expuse standuri de prezentare și puncte de distribuție pentru gift bag-urile cu produse pe care le vor primi studenții. Printre cele 22 de universități participante se numără: Academia de Studii Economice din București, Universitatea Politehnică din București, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, Universitatea de Vest din Timișoara.

Brandurile care comunică cu target-ul 18-25 vor găsi în această campanie un mix eficient online & offline, prin care mesajele lor ajung direct la target group, iar prin intermediul workbook-ului acestea rămân în vizorul studenților pe întreg parcursul anului universitar.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related