Prima jucărie sexuală în calupul publicitar din Italia

Prima jucărie sexuală în calupul publicitar din Italia

Vrem o lume în care femeile să nu mai fie niște obiecte sexuale. Și cum facem asta? Cu ajutorul obiectelor sexuale adevărate. O dată ce categoriile sunt mai bine împărțite în mintea oamenilor, prejudecățile se limpezesc. Cel puțin ăsta e crezul agenției milaneze Cookies & Partners care au realizat spotul pentru MySecretCase, punctând, cu această ocazie, și o premieră pe TV-ul din Italia. O jucărie sexuală apare pentru prima dată în calupul publicitar italienesc, forțând astfel prejudecățile vizavi de femei.  

Mysecretcase a fost lansată de Norma Rossetti în 2014 ca primul sex shop din Italia dedicat femeilor. 

”Publicitatea tinde să reprezinte femeile ca obiecte sexuale, nu ca ființe. E timpul să schimbăm aceasta paradigmă”, spune Francesca Mudanò, Creative Director and Partner Cookies&Partners, potrivit Lbbonline.

Chiar dacă spotul este difuzat după ora 11.00 noaptea, și-a atins scopul și a stârnit controverse previzibile. Un ziar italienesc l-a numit ”live porno pe TV”, în timp ce alți oameni au comentat că este complet nepotrivit. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related