După o sută de ani, Marea Unire are logo

După o sută de ani, Marea Unire are logo

UPDATE:

Ca la orice concurs de logo-uri, au aparut si reactiile. 

 

Explica Mircea Kivu: "culorile sunt asezate vertical, in ordinea urmatoare incepand de la lance: albastru, galben, rosu" (art.12) Cum aflam unde-i lancea? Evident, in partea cea mai ridicata.

 

 

Gata, are si Unirea de la 1918 logo. Concursul pentru Centenarului Marii Uniri de la 1918 a fost castigat de FCB, anunta Ministerul Culturii si Identitatii Nationale. Juriul si publicul au avut aceeasi alegere: propunerea aceasta, Hora, care a primit 27% din voturi:

Explicatiile autorilor in crearea ei suna asa:

Construim logo-ul pornind de la doua cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc si se dezvolta. Hora infinita obtinuta este un simbol viu, sugerand continuitate impreuna, rezistenta si crestere.

Intreaga prezentare, aici.

La concurs au participat Pastel, FCB BUCHAREST si BrandNew, care au propus 13 identitati vizuale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related